Loading...
Jacht bardzo dzielny (do orania morza) i szybki (z pierwszym właścicielem wygrywał regaty, choć był uboższy w wyposażenie) toaleta: morska (z elektrycznym młynkiem i zbiornikiem fekaliów) zbiornik paliwa: 101l + 54l zbiornik fekaliów: ok 40l kambuz: zlew, lodówka, kuchenka spirytusowa (dwa palniki) na kardanie ogrzewanie: Webasto (na diesel), 3 grzejniki, nadmuch instalacja elektryczna: Akumulator żelowy 150Ah (z przyłączonym generatorem wiatrowym), akumulator kwasowy 101 Ah Zabudowa wnętrza: drewno egzotyczne (odmiana mahoniu) pomalowana na ciemny kolor. Stolik w mesie, dużo pojemnych szafek i schowków Wyposażenie: Żagle: grot (AST Sails, w bdb stanie) + grot regatowy - kevlar (nie używałem, nie wiem jaki stan), Fok (AST Sails, w bdb stanie) + fok regatowy – kevlar (nie używałem, nie wiem jaki stan), genua, fok sztormowy, spinaker. Silnik: Mitsubishi Sole Diesel 16KM, około 600h, wszystkie wymiany robione okresowo, chodzi idealnie, spalanie ok. 0,9l/h. Nawigacja: kokpit: ploter map (Cobra MC 600 Cx); GPS Garmin; Sonda Navman; Kompas podświetlany (Plastimo) nawigacyjna: laptop Panasonic Toughtbook (bodaj 29 – jakiś starszy), radio Navman z DSC Inne rzeczy: – generator wiatrowy: Rutland 504 (nowy) z dedykowanym regulatorem napięcia – kotwica: danfort (ok 20 kg) + 3 metry łańcucha 12mm – koło sterowe (hydrauliczne) + awaryjny rumpel – autopilot: Simrad TP-22 – kokpit wyłożony drzewem Irokko – wszystkie liny sprowadzone do kokpitu – centralny kabestan w kokpicie Kadłub: stalowy (bez śladów rdzy) – pokład ok. 3mm – burty ok. 4mm – dno ok. 5mm – malowany co roku farbą antyporostową Więcej informacji: – jestem trzecim właścicielem jachtu. – Pierwszy właściciel (budowniczy) pływał na niej regatowo, wygrywając liczne regaty. – 5 lat temu łódka przeszła kapitalny remont (piaskowanie z zewnątrz i wewnątrz), otrzymała nowy silnik, nowe żagle... – łódka dzielna, da radę niemal w każdych warunkach – łódka stoi obecnie w Trzebieży (zachodniopomorskie) - postój wykupiony na kolejn y rok – do łódki są dedykowane „sanie” na postój zimowy - łódka ma aktualne ubezpieczenie (do 07.2014) Kontakt: kusza@wp.pl Cena: 95 000
Cechy | |
---|---|
Model | Vita 30 |
Rok produkcji | 1995 |
Typ ożaglowania | Slup |
Powierzchnia żagli (m2) | 44 |
Przeznaczenie | Morski |
Konstrukcja | Balastowy |
Materiał kadłuba | Stal |
Długość całkowita (cm) | 920 |
Szerokość całkowita (cm) | 310 |
Masa całkowita (kg) | 5500 |
Zanurzenie minimalne (cm) | 160 |
Zanurzenie maksymalne (cm) | 160 |
Projektant | Van de Stadt |
Producent | Zupełnie inny |
Dokument zakupu | umowa K-S |
Miejsce postoju jachtu | Zalew Szczeciński |
Stan | Używany |
Dodatkowe | ||
---|---|---|
Model silnika | Mitsubishi Sole diesel | |
Napęd silnika | Olej napędowy | |
Sposób mocowania silnika | Stacjonarny | |
Typ silnika | Spalinowy | |
Moc silnika (KM) | 16 | |
Rok produkcji silnika | 2009 | |
Producent silnika | Zupełnie inny | |
Ilość miejsc | 7 | |
Ilość koi | 4 | |
Zbiornik na wodę (l) | 150 |
Witam Sprzedam jacht Arion 29 – s/y „Bury Kocur”. Jednostka prywatna nigdy nie czarterowana. Stan bardzo dobry - laminaty, wnętrze oraz wszelkie instalacje bez zastrzeżeń. Dane - Lc 9 (...)
Nowe żagle,olinowanie stałe,roler foka,ster strumieniowy,akumulatory.Pełne wyposażenie nawigacyjne i (...)
Kiedy, przed kilku laty, Duńczycy zaprzestali produkcji tej nietuzinkowej, dzielnej łódki, pewien nasz obywatel dowiedział się, że jest do kupienia oryginalna forma. Nie namyślał się wiele i (...)